Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen. Hulp nodig?

We've got you covered

Bestellen

Moet ik een account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, om te winkelen op La Guapa ben je niet verplicht om een account aan te maken. Ook zonder account kun je een bestelling plaatsen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Klik hier als je je wachtwoord vergeten bent.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Zodra je rechts bovenin klikt op ‘Shopping Bag‘, zal je worden doorgestuurd naar de pagina ‘Shopping Cart’. Hier vindt je een veld ‘Coupon code’ waar je je kortingscode kunt invoeren. Het subtotaal zal worden aangepast op de volgende pagina ‘Checkout’.

 

Levering

Hoe snel zal ik mijn bestelling ontvangen?

Wij zullen zo snel mogelijk je pakket verzenden nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst! Binnen 1 a 3 werkdagen zul je je pakketje ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij La Guapa zijn de verzendkosten gratis vanaf €30,- binnen Nederland. Daaronder betaal je €3.95. Wil je graag je pakketje in België ontvangen, dat kan! Je betaald dan wel verzendkosten. Dit zie je bij de checkout pagina.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres verzenden?

Ja zeker. Geef op de ‘Checkout’ pagina het adres op waar je het naar toe wilt sturen.

Naar welke landen verzend La Guapa?

Wij verzenden pakketten binnen Nederland en naar België.

 

Retour

Kan ik items retour sturen?

Ja, dat kan zeker. Contacteer ons op info@laguapa.nl en wij helpen je verder met het proces. Zorg er alleen voor dat je ons informeert binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling. De koper is verantwoordelijk voor hen eigen retour en de kosten voor daarvan.

Word ik terugbetaald en wanneer?

Wanneer La Guapa de items, die je hebt geretourneerd, heeft ontvangen en overeen komt met onze return policy zullen wij overgaan tot terugbetaling. Het bedrag dat je naar ons hebt overgemaakt zul je van ons ontvangen binnen 14 werkdagen via de zelfde betaalwijze waar je je bestelling mee hebt betaald.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen na het plaatsen?

Helaas niet. Zodra je bestelling is bevestigd en in ons systeem staat kunnen we deze niet meer aanpassen.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Is dit mogelijk?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Als de bestelling nog niet is verzonden kunnen wij je bestelling nog annuleren. Contact ons op info@laguapa.nl.